
Megoldások

Ez a XXI. század - Intelligens otthonok!
A relaydroid eszközzel (relaydroid.hu) egyszerűen vezérelheti otthonának elektromos berendezéseit.
Nem szükséges programot telepíteni, az eszköz beágyazott vezérlőprogramot tartalmaz. Csupán egy Internetes böngészőre van szüksége, és akár mobiltelefonjáról is nyithatja a garázskapuját, kapcsolhatja ki/be a fűtést, világítást, locsolórendszerét.
Nyaralókban is ideális eszköz lehet, hiszen segítségével pl. előre felfűthető az épület, bekapcsolható a meleg vizes boiler, így maximális komfortba érkezhet. Többé nem kell aggódnia, hogy lekapcsolta-e a kazánt, égve maradt-e a lámpa. Távolról egyszerűen ellenőrizheti, hogy minden rendben van-e.
A vezérlés azonosításhoz között (név/jelszó), így illetéktelen felhasználók ellen védve van.
A rendszer lehetőséget biztosít a rákötött eszközök automatikus ki- ill. bekapcsolására, előre beállított egyedi vagy rendszeres időpontokban.

Kényelmes, ügyfélbarát kiszolgálás
B2Next Ügyfélhívó Rendszerrel!
A B2Next Ügyfélhívó Rendszer több tekintetben egyedi, minta értékű funkciókat tartalmaz.
B2Time Internetes Időpontfoglaló Rendszeren keresztül az ügyfelek előre lefoglalhatják, hogy mikor milyen szolgáltatásokat szeretnének igénybe venni. Amennyiben a kívánt időben nincs szabad foglalható időpont, megnézhetik, hogy éppen most mennyi várakozó van az irodában, és amennyiben van még kiadható jegy, lehetőségük van betérő ügyfélként azonnali online jegyet igényelni. Az online jegy a helyszínen kiadott jeggyel egyenértékű. Tehát az ügyfél az otthon kényelméből (vagy munkahelyről), Interneten tájékozódhat róla, hogy mekkora a forgalom az irodában, és amennyiben úgy dönt, hogy kivárja a sorát, azonnal kérhet is magának jegyet, és a kérés ideje szerint kerül a várósorba (természetesen behívni csak akkor lehet, ha meg is jelenik bizonyos időn belül a helyszínen, és ezt jelzi az ügyfélszolgálaton). A lefoglalt időpontokhoz telefonszám megadása esetén a rendszer SMS-ben tájékoztatásokat és emlékeztetőket küld.
Lehetőség van jegynyomtatáskor a teljes ügyféltörténet (több szolgáltatáscsomag) előre történő rögzítésére, vagy akár több ügyfél (pl. családtagok) kiszolgálására egy jeggyel, így az irodavezető mindig előre látja, hogy melyik ügyféllel pontosan mennyit kell majd foglalkoznia az ügyintézőknek.
A rendszer szabadon konfigurálható kalkulációs szabályokkal jegynyomtatáskor megbecsüli, hogy mikor várható az ügyfél behívása, és lehetőséget ad arra, hogy az ügyfél a várón kívül tartózkodjon a kalkulált időpontig (tehát garantálhatja, hogy a becsült időpont előtt nem fogják szólítani, és ezt rá is írja a jegyre). Így az ügyfelek hosszas várakozási idő esetén intézhetik egyéb teendőiket akár a hivatalon kívül is (pl. elmehetnek vásárolni), és csak arra kell figyelniük, hogy a megjelölt időpontig visszaérjenek.
Amennyiben egy ügyfélnek több pultnál van ügye, a kiszolgálás párhuzamosan is történhet. Pl. a rendszer képes rá, hogy mialatt az ügyfél ügyintézése folyik egy pultnál, az ügyfél sorban álljon a pénztárnál, majd a befizetés után visszamenjen a pulthoz (tehát a pénztáros látja mint várakozó, majd beszólítja és kiszolgálja, de ez alatt a kiszolgálási idő folyamatosan mérődik az ügyintézői pultnál is).
Az ügyfelek tájékoztatására a várótérben elhelyezett LCD TV-n, valamint az ügyfélszolgálatnál lévő információs totemen a B2Media Rendszer segítségével hirdetmények és várakozási információk jeleníthetők meg. Pl. a várósor időnkénti megjelenítésével az ügyfelek folyamatosan tájékozódhatnak róla, hogy éppen hol állnak a sorban, ezzel is növelve a komfortérzést (mivel látja, hogy halad előre, és nemsokára szólítani fogják).
Az ügyfélszolgálatnál lévő információs totemen az ügyfeleknek lehetőségük van értékelni az ügyintézés minőségét az üzemeltetés által szabadon szerkeszthető kérdőíveken keresztül. Az értékeléshez itt a jegyre nyomtatott négyjegyű PIN kódot kell megadni. Az értékelés összekapcsolható a kiszolgáló ügyintézővel, és az eredmények utólag részletesen elemezhetőek.
Az ügyintézési munka pontos követéséhez és az ügyintézők teljesítményének minél igazságosabb méréséhez a rendszerbe az ügyfélkiszolgálás mellett a háttérmunkákat is be lehet jegyezni. Tehát az ügyintézőnek lehetősége van ügyfél hívása helyett háttérmunka indítására, és a rendszer méri, hogy melyik üggyel mennyit foglalkozott. Ráadásul az ügyek előre is rögzíthetők (pl. ügyiratszám alapján), így az irodavezető mindig pontosan látja, hogy a betérő ügyfelek mellett mennyi egyéb munka van még hátra az adott napon, és ennek megfelelően oszthatja be az erőforrásokat.
Az ügyintézők napi munkáját vizuálisan, színes grafikonos idővonalakon is lehet követni („munkanap fényképezés”). Tehát az irodavezető jól szemléltetve láthatja, hogy melyik napon ki-mikor-mit dolgozott. Így egyszerűen áttekinthető, hogy egy ügyintéző napja milyen arányokban tartalmaz szüneteket, ügyfélkiszolgálást, háttérmunkát, ebédidőt, stb.
A kiszolgálási statisztikák utólag elemezhetőek, lehetőség van lekérdezni pl., hogy hétfőnként milyen az ügyfelek eloszlása, mikor mennyien érkeztek, mennyit várakoztak, és mennyi idő alatt lettek kiszolgálva, stb.

Központosított ügyfélhívó rendszer megoldások
pénzintézetek és más országos fiókhálózatok részére
B2Next Enterprise Server Ügyfélhívó Rendszerrel!
B2Next Ügyfélhívó Rendszerünk böngésző alapú vékony-kliens architektúrájú. Azon kevés ügyfélhívó-szállító cégek közé tartozunk, akik rendelkeznek működő, központi vezérlésű vékony-kliens megoldás terén 100 fiók feletti fiókhálózatra magyarországi referenciával, illetve az üzemeltetés terén valós tapasztalatokkal (pl. rendszerteljesítmény, reakcióidő, szükséges sávszélesség).
A központosított, vékony-kliens architektúrának és az eszközök IP alapú vezérlésének köszönhetően helyi vezérlő-szerverekre nincs szükség, minden művelet a központban hajtódik végre, így a rendszer egy központi helyről felügyelhető és üzemeltethető. Ez lehetővé teszi a fiókhálózatokban az egységes, magas szintű munkavégzést.
A B2Next részét képezi B2Dataminer Adatbányászati Rendszerünk, aminek segítségével a felhasználók által egyedileg összeállított, minőséggarantált statisztikai adatok nyerhetők ki. Az adatokat igény esetén egy külső adattárház részére is elérhetővé tesszük további belső feldolgozás és minőségi ellenőrzés végett.
A felhasználók beléptetéséhez Active Directory alapú azonosítás is megoldott. A jogosultságoknak AD szerepköröket lehet megfeleltetni. A rendszer kezeli az ügyintézői helyettesítéseket és a fiókok közti mozgásokat is.
Az ügyfelek bankkártyájukat használva azonosíthatják magukat jegynyomtatáskor, és így egyedi szolgáltatásokat vehetnek igénybe. Az ügyfél-specifikus adatokat külső adattárház is szolgáltathatja.
Az ügyfeleknek lehetőségük van értékelni az ügyintézés minőségét a sorszámosztó totem felületén, szerkeszthető kérdőíveken keresztül. Az értékelés sorszámhoz kötött is lehet, így az értékelési információ utólag összekapcsolható az ügyintézővel. Amennyiben az adott ügyfelet több pultnál szolgálták ki, az ügyfél az egyes pultokat külön-külön is értékelheti. A visszajelzések a B2Dataminer Adatbányászati Rendszerben elemezhetők.

Időpontfoglalás gyorsan és egyszerűen a nap 24 órájában!
Ideális megoldás kozmetikai szalonoknak, fodrászatoknak.
Kozmetikai szalonja vagy fodrászata van, és nem győzi kezelni az ügyfelei előjegyzéseit? Folyton csöng a telefonja, és ez megnehezíti a munkáját?
A B2Time Internetes Időpontfoglaló Rendszerrel ügyfelei bármikor, bárhonnal foglalhatnak időpontot.
A kifejezetten kozmetikai szalonok részére kifejlesztett verzióban a rendszer képes kezelni a különböző kezelések időigényét (kombinált kezelések esetén is!), és lehetőség van kuponkódok és bérletek online vezetésére. Ügyfelei könnyen átláthatják és az otthon kényelméből megtervezhetik, hogy mikor kívánnak jönni. A rendszer kezeli az időpontok lemondását, a foglalások számának korlátozását (pl. csak érvényes kuponkóddal lehessen foglalni), a nyitva tartási időket, szabadságokat. A foglalásokról email értesítőket küld az ügyfeleknek, a nap végén automatikus emailt küld a dolgozóknak a következő napi ügyfélbeosztásról. Könnyen visszakereshető, hogy melyik ügyfél mikor milyen kezelésben részesült.
A rendszer grafikai megjelenését az Ön weblapjának színvilágához igazítjuk.